Tuesday, July 14, 2009

missing.... friend never end..


thanks for da memories...

haloo.. selamat pagi semua.. apa khabaq ... haha.. hari ni ku punya partner dah mai keja.. so tak la makan sorg2.. so hows ur life.. hope it will be getting good.. haha.. well hari ni aku nak sembang pasai pa lah... hurmm... haha... pasai membe2 lah.. setiap org ada kenangan yang terindah bersama member2.. kdg2 kenangan n kasih sayang member2 2 lebih banyak dari kasih sayang keluarga ... betoi ka??? hurm.. aku jugak ada kenangan ngan member2 yang tak dapat dilupakan.. waktu aku kat universiti dulu ada pelbagai karenah membe2 aku yang tak dapat aku lupakan... dan the important thing is depa semua can accept me in their ways... tak kisah la in a good manner or not, they still become ur best friend... masa kat kolej dulu aku ada mcm2 perangai kawan aku.. dan yang paling best semua masuk kepala.. kat sini aku nak cerita pasai kawan2 aku start ngan:

1) Lokman @ mang
dia ni merupakan org yang paling alim serta beriman dalam group kami.. haha.. he will never talk about nasty.. sapa tak semayang siap kena tibai.. man ni ada satu tabiat makan yang amat kuat.. dia boleh makan nasi 3 pinggan sehari.. haha... man aku rindu arr kat hang... cinta kita di pantai merdeka... kahkah...

2) Mohd Shahril a.k.a shah pres
dia ni org nombor 1 kolej aku.. mulut dia yang plg bisa antara kami semua.. kdg2 aku siap nak sepak lagi muka dia.. nak wat cmana, dah memang mulut dia mcm tu.. tp dia jugak seorg sahabat yang best. slalu alert tentang hal ehwal universiti.. disebabkan mulut dia yang power tu lah sekarg dia dah jd lecturer kat t'ganu.. congrat shah pres...

3) Mohd Afdzal @ loy
ni la org yang plg sempoi dalam kolej yang penah aku jumpak.. very relax.. dia punya motto ialah RILEX ARR DULU.. mcm2... punyalah ramai pompuan nak ngorat, semua dia tak berkenan.. aku pun heran ngan dia.. memang dia style rileks.. tp dalam byk2 member dia lah yg plg genius.. heran, mcm na lah dia study... well manusia ada kelebihan msg2...



shah, cipoi, k.e, ime, aku(baik)

4) Mohd Fauzi a.k.a poji ningsi

ni pun satu org lagi yang sekepala ngan afzal.. mr rileks guys.. dia ni memang super rileks..tp english very da power... best kwn gan poji ningsi ni... aku ada byk kelas ngan dia.. he always teach me how to excellent in english.. sometime he can be ur good listener.. mybe pemikiran dia yang agak terbuka sket kot...

5) Nor Iman a.k.a ime
ime2, mu bwt gapo.. hehe.. ime ni merupakan gamers yang terunggul dalam kolej ku.. org yang merekrut aku men DOTA sehingga kena tibai ngan man n kena maki ngan sebastian.. sentap.. haha..

6) Saiful Idzuan @ cipoi
hurm tatau nak ckp apa kat JJ ni.. hampa tau dak JJ tu apa?? JJ stand for jejaka Jambu.. haha.. memang jambu pun... awek setiap sem bersilih ganti.. sehinggalah terjumpak kat penang,... hehe cipoi ku lawak ja...

7) Khairi Syazwan @ k.e
ni la org yang tak penah marah dalam grup aku.. punyala sopan n baik hati.. kdg2 tak sampai hati nak marah kat dia sebab dia seorang yang baik hati.. kalau da apa mslh dia lah org byk membantu.... hehe miss u k.e..

9) Saufi @ arab
ore ganu gak ni.. hehe merupakan ketua blok.. skali tgok muka mcm kacukan Arab.. last2 kecek ganu.. budak akaun yang power gila babas.. tak study pun leh score... power gila.. bela jin kot.. awek dia org penang.. Arab+Mami... jadi apa lah.. hehe just kiddin


p/s: jgn marah na.. aku lwk ja...

4 comments:

  1. mcm2 ado noh..ha3....habis semua masuk...kui3...
    bile nk belanje aku nie...ha3

    ReplyDelete
  2. tgu arr time konvo.. jgn gtw man sudah...

    ReplyDelete
  3. ermmm nasib yg puji aku..kalu kutuk mau termuntah lg aku smackdown hang..hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. fakta yg paling tepat adalah berkenaan dgn cipoi.....hahhahaha....

    ReplyDelete